0 0
Mert a vásárlás bizalomra épül. A Vaterán az
értékelések alapján tudhatod, hogy kitől vásárolsz,
sőt még pénzvisszafizetési garanciát is vállalunk!
Kategóriák
Részletes keresés

Domanovszky Endre : Asszonyok

Termékkód: 2404014074
Licitek: 0
Megfigyelők: 0
Látogatók: 5

Jelenlegi ajánlat: -

Legkisebb ajánlható ár:
55 000 Ft
FIX
Vedd meg
fix áron:
60 500 Ft
Áru mennyisége:
1 db
Az aukció kezdete:
2016.12.07. 04:03:15
Az aukció vége:
2016.12.11. 04:03:15 - Frissíts!
Kikiáltási ár:
55 000 Ft
Állapot:
Használt
Szállítási költség:
Van
Szállítás és fizetés:
Személyes átvétel   MPL házhoz előre utalással
Garancia:
1 hét
Számlaadás:
Van
Az áru helye:
Budapest
Domanovszky Endre : Asszonyok - 55000 Ft
Nagyításhoz vigye az egeret a kép fölé!
Eladó: antikwebshop(255)Kereskedői fiók
99.61%
A megvett termék
Kapcsolatfelvétel az eladóval
A tranzakció lebonyolítása
Szállítás és csomagolás
Értékelés eladóként: 99.6%
Értékelés vevőként: 100%
Regisztráció időpontja: 2012.12.17.
99.61%
Jelzett/szignózott: igen
Hordozó: papír
Technika: tus

(FK0976)


Cégünk Magyarország egyik legnagyobb kínálatú internetes festménykereskedését üzemelteti.
Ezernél is több festményt illetve képet kínál a galériánk folyamatosan.
-----------------------------------------------------------------------
Minden darabot gondosan megtisztítunk, az összes keretet felújíttatjuk, képeinket újra kereteztetjük.
Képeink azonnal ajándékba adható illetve falra akasztható állapotban vannak.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Minden kép eredetiségére a kínálatunkban élettartam- és pénz-visszafizetési garanciát vállalunk.
-----------------------------------------------------------------------
Nyugodtan rendeljen postai úton is, csomagolásunkat rendkívül körültekintő és precíz csapat végzi.

Minden galériánkban vásárolt kép után számlát, igény esetén garancialevelet állítunk ki.
Kérem nézze meg a további hatalmas festménykínálatunkat.

A kép mérete: 12,5 x 17 cm keret nélkül.

Készült: Akvarell, tus, Papír


A kép Domanovszky Endre (Budapest, 1907, Budapest, 1974) alkotása.

Jelezve Középen lent "Domanovszky Endre"


A festmény jó állapotban van. Keret: Új


További alkotásokat tekinthet meg a művésztől ide kattintva!


ÁRUIM ZÖME ANTIK ÉS RÉGI TÁRGYAKBÓL ÁLL.

SZEMÉLYES ÁTVÉTELI LEHETŐSÉG BUDAPESTEN (IX.) ILLETVE SZEGEDEN!

 

Szállítás
Termékeinket az MPL futárszolgálattal küldjük! Terjedelmes tárgyaink szállításában külön díjazás mellett tudunk segíteni! Szállítási módok az alábbiak szerint alakulnak
  Személyes átvétel Budapest IX.  
  Személyes átvétel Szeged  
  MPL csomag előre utalással  
  MPL csomag utánvét  
 
Fizetés
A vételár és szállítási költség kiegyenlítésére az alábbi lehetőségeket biztosítjuk
  Személyes átvételkor készpénzben  
  Banki átutalás  
  Utánvét  
  Paypal (MasterCard, Visa)  
 
Szállítási, átvételi idő
A termék vásárlását követően a szállítási, kézhez vételi idő az alábbiak szerint alakul belföldön
  Személyes átvétel 1-5 munkanap  
  MPL csomag előre utalással 2-3 munkanap  
  MPL csomag utánvét 1-3 munkanap  
  Ingyenes kiszállítás 2-25 munkanap  

Magyar festők és grafikusok életrajzi lexikona I-II.
Festő. A budapesti Képzőművészeti Főiskolán 1926-30 között Glatz Oszkár tanítványa volt, később ugyanitt, mint tanársegéd működött. Első gyűjteményes tárlatát 1929-ben az Ernst Múzeumban, római ösztöndíjas tanulmányútját követően rendezte. Itt bemutatott figurális alkotásait a neoklasszicizmus hatása jellemezte. Határozott körvonalú alakjai leegyszerűsített formákkal, szürke tónusokba ágyazott, néhány tiszta, élénk színnel megoldottak (Jairus leányának feltámasztása, 1929). 1936-ban ismét jelentkezett az Ernst Múzeumban festményeivel és színvázlataival, s mind többet foglalkozott gobelintervezéssel. Gobelinjeivel szerepelt az 1937-es párizsi világkiállításon és diplome d'honneurt nyert. A magyar-francia kulturális kapcsolatokat ábrázoló nagyméretű gobelinje (1942) Pécsre került. A '40-es években változott művészetének formanyelve, a neoklasszicista, archaizáló hangvételt drámai, expresszív formálás váltotta fel. Ekkor készült csendéleteit dinamikus látásmód, konstruktív szerkesztés, erős színellentétek jellemzik (Csendélet kosárral 1942 és Kék korsók 1947). E korszakának fő műve a csendéleteken leszűrt formaeredményeket összefoglaló "Csillések" című alkotás. Az '50-es években mindinkább a XIX. századi realizmus formarendjét tovább fejlesztő, modernebb hangvételű zsánerképek foglalkoztatták, majd monumentális feladatokra vállalkozott. A reneszánsz formarendet élesztette újjá első megvalósult nagyszabású freskóján. 1959-ben gyűjteményes tárlata volt a Műcsarnokban, 1958-ban nagyobb anyaggal szerepelt a velencei biennálén, majd műveit Angliában, Svájcban is bemutatták. Művészpedagógusi munkássága is sokrétű. 1930-1933 között a Képzőművészeti Főiskola pécsi művésztelepét vezette. 1931-től az Iparművészeti Főiskolán, 1948-tól a Képzőművészeti Főiskolán tanított. Egy ideig az utóbbi igazgatója volt. A Magyar Képzőművészek Szövetségének elnöki tisztségét töltötte be. Díjak: a Szinyei Társaság kitüntető elismerése; Kossuth-díj; Munkácsy-díj; Érdemes Művész; Kiváló Művész; Diplome d'honneur (Párizsi Világkiáll.). A Magyar Nemzeti Galéria és a Fővárosi Képtár számos alkotását őrzi. (ML, Éber, Török Ágnes adatközlése nyomán)

Magyar festők és grafikusok életrajzi lexikona I-II. Műgyűjtők és kereskedők kézikönyve
Festő. A bp.-i Képzőművészeti Főiskolán 1926-30. k. Glatz Oszkár növendéke volt, később ugyanitt mint tanársegéd működött. Első gyűjteményes tárlatát 1929-ben az Ernst Múzeumban, római ösztöndíjas tanulmányútja után rendezte. Itt bemutatott figurális műveit a neoklasszicizmus hatása jellemezte. Határozott körvonalú alakjait leegyszerűsített formákkal, szürke tónusokba ágyazott, néhány tiszta, élénk színnel megoldottak (Jarius lányának feltámasztása-1929). 1936-ban ismét jelentkezett az Ernst Múzeumban képeivel és színvázlataival, s mind többet foglalkozott gobelintervezéssel. Gobelinjeivel részt vett az 1937-es párizsi világkiállításon és diplome d'honneurt nyert. A magyarfrancia kulturális kapcsolatokat ábrázoló nagyméretű gobelinje (1942) Pécsre került. Az 1940-es években változott művészetének formanyelve, a neoklasszicista, archaizáló hangvételt drámai, expresszív formálás váltotta fel. Ekkor készült csendéleteit dinamikus látásmód, konstruktív szerkesztés, erős színellentétek jellemzik (Csendélet kosárral-1942, Kék korsók-1947). E korszakának fő műve a csendéleteken leszűrt formaeredményeket összefoglaló "Csillések" c. mű. Az 50-es években mindinkább a XIX. századi realizmus formarendjét tovább fejlesztő, modernebb hangvételű zsánerképek foglalkoztatták, majd monumentális feladatokra vállalkozott. A reneszánsz formarendet élesztette újjá első magvalósult nagyszabású freskóján. 1959-ben gyűjteményes kiállítása volt a Műcsarnokban, 1958-ban nagyobb anyaggal szerepelt a Velencei Biennálén, majd műveit Angliában, Svájcban is bemutatták. Művészpedagógusi munkássága is sokrétű. 1930-1933 k. a Képzőművészeti Főiskola pécsi művésztelepét vezette. 1931-től az Iparművészeti Főiskolán, 1948-tól a Képzőművészeti Főiskolán tanított. Egy ideig az utóbbi főigazgatója volt. A Magyar Képzőművészek Szövetségének elnöki tisztségét töltötte be. A Szinyei Társaság tavaszi szalonjában kitüntető elismerésben részesült. Kossuth- és Munkácsy-díjat kapott. A kiváló művész című kitüntető elismerést adományozták munkásságáért. A MNG számos alkotását őrzi. (ML, Éber)

Magyar festők és grafikusok adattára
A Képzőművészeti Főiskola igazgatója. Glatz Oszkár tanítványa volt. Pályája kezdetén római tanulmányútja során kapott élmények hatására az olasz quattrocento festészetével rokon stilizáltságra törekedett. A II. világháború idején a szín dinamikus erejére építette csöndéleteit. 1950 óta a szocialista építés színes valóságának ábrázolása egyre nagyobb szerepet kapott művészetében. (A moszkvai magyar mezőgazdasági pavilon nagyméretű táblaképei, a dunaújvárosi freskó és a "Kohászok"). Későbbi stílusa átmenet a drámai hangú absztrakt és a figuratív művészet között. 1971-ben a BTM rendezett gyűjteményes kiállítást műveiből. 1972-ben szerepelt a Velencei Biennálén. 1952-ben Munkácsy-díjat, 1953-ban és 1956-ban Kossuth-díjat, 1960-ban érdemes művész, 1965-ben kiváló művész címet kapott. - Irod.: D. Fehér Zsuzsa: Domanovszky Endre. Bp. 1962. - Újvári Béla: Domanovszky Endre újabb eredményeiről. Művészet, 1972. 2. sz. - ML

Művészeti lexikon I-IV.
Kossuth- és Munkácsy-díjas festő, kiváló művész, a Képzőművészeti Főiskola főigazgatója, a Magyar Képzőművészek Szövetségének elnöke. A Képzőművészeti Főiskolán 1926-30 között Glatz Oszkár növendéke volt. Első gyűjt. kiállítását 1929-ben római ösztöndíjas tanulmányútja után rendezte. Itt bemutatott figurális műveit a neoklasszicizmus hatása jellemezte. Határozott körvonalú alakjai leegyszerűsített formákkal, szürke tónusokba ágyazott, néhány tiszta, élénk színnel megoldottak (Jarius lányának feltámasztása, 1929). 1936-ban ismét jelentkezett az Ernst Múzeumban képeivel és színvázlataival, s mind többet foglalkozott gobelintervezéssel. Gobelinjeivel szerepelt az 1937-i párizsi világkiállításon és diplome d'honneurt nyert. Gobelinjeit - amelyeket felesége kivitelezett - 1938-ban az Ernst Múzeumban állította ki. A magyar-francia kulturális kapcsolatokat ábrázoló nagyméretű gobelinje (1942) Pécsre került. A negyvenes években változott művészetének formanyelve, a neoklasszicista, archaizáló hangvételt drámai, expresszív formálás váltotta fel. Ekkor készült csendéleteit dinamikus látásmód, konstruktív szerkesztés, erős színellentétek jellemzik (Csendélet kosárral, 1942; Kék korsók, 1947). E korszakának fő műve a csendéleteken leszűrt formaeredményeket összefoglaló Csillések (1949) c. mű. Az 50-es években mindinkább a 19. sz.-i realizmus formarendjét tovább fejlesztő, modernebb hangvételű zsánerképek foglalkoztatták (Festőiskola, 1950; Zászlóhímzés, 1953; Nagykohó, 1954), majd monumentális dekoratív festői feladatokra vállalkozott. 1952-55 között készítette a moszkvai mezőgazdasági kiállítás pannóit, melyeken a plein air festőiség és a dekorativitás egységét kereste. A reneszánsz formarendet élesztette újjá első megvalósult nagyszabású freskóján, a dunaújvárosi vasmű bejáratát díszítő Munkás-paraszt találkozás c. művén (1955-56). További monumentális dekoratív jellegű munkái: Táncoló lányok (Oroszlány), Zenélők (1957, sgraffito, Újpest), a brüsszeli világkiállítás alumínium lemezre festett pannói (1958), a debreceni pályaudvar sgraffitója (1961) és több monumentális méretű gobelin (Táncolók, 1960, Gellért Szálló). 1959-ben gyűjt. kiállítása volt a Műcsarnokban; 1958-ban nagyobb anyaggal szerepelt a Velencei Biennalén, majd műveit Szófiában, Angliában, Svájcban is bemutatták. - Pedagógusi munkássága is sokrétű. 1930-33 között a Képzőművészeti Főiskola pécsi művésztelepét vezette. 1931-től az Iparművészeti Főiskolán, 1948-tól a Képzőművészeti Főiskolán tanít. A Nemz. Gal. számos alkotását őrzi. - Irod. D. Fehér Zs.: D. E. Bp., 1962. Csap Erzsébet


A termékről további nagy felbontású képek!

094-017kn.JPG (1441×1065)
094-017k.JPG (1491×1187)
094-017s.JPG (1018×872)
094-017hat.JPG (1415×1138)

Szállítás és fizetés módja Szállítási alapdíj      
Személyes átvétel Ingyenes      
MPL házhoz előre utalással 2550 Ft/db      
Garancia: 1 hét
További információk a termék szállításával kapcsolatban:
FIGYELEM: Pontos postaköltséget a CSOMAGOLÁS UTÁN tudok mondani! A terméket a Magyar Posta futárszolgálatával küldöm! A postaköltség tájékoztató jellegű, a termék súlya alapján változhat!

Kérdések (az eladóhoz intézett kérdések és válaszok itt jelennek meg)

Még nem érkezett kérdés. Kérdezni a vásárlás előtt a legjobb.

Galéria - további termékek az eladó kínálatából

Licitálás - Domanovszky Endre : Asszonyok

Jelenlegi ajánlat: -

Legkisebb ajánlható ár:
55 000 Ft
FIX
Vedd meg
fix áron:
60 500 Ft
Áru mennyisége:
1 db
Az aukció kezdete:
2016.12.07. 04:03:15
Az aukció vége:
2016.12.11. 04:03:15 - Frissíts!
Kapcsolódó top 10 keresés és márka